Підвищення професійної компетентності викладачів коледжу здійснюється за допомогою різних форм роботи циклової комісії.

Вони визначаються метою і змістом заходів, складом виконавців і засобами керівництва та організації.

Традиційні форми роботи циклової комісії: заплановані засідання циклової комісії; відкриті заняття; взаємовідвідування занять викладачами; конкурс методичних розробок викладачів; методичні доповіді; методичні тижні/декади циклової комісії.

Заплановані засідання циклової методичної комісії – це групова форма навчально-методичної роботи за участю всіх її членів. На засіданнях обговорюються питання, тематика яких встановлюється планом роботи циклової комісії або доповнюється з урахуванням поточних проблем. Після обговорення приймають рішення. Роботу засідання оформляють протоколом.

Відкриті заняття – це особлива форма і засіб вивчення та поширення кращого педагогічного досвіду. Відкрите заняття має свою внутрішню структуру, елементи, які відображають стан досвіду викладача. Викладачі циклової комісії проводять відкриті заняття щорічно. Обговорення відкритого заняття оформляється у журналі відвідування з відповідними рекомендаціями.

Взаємовідвідування занять. Складається графік відвідування занять, визначається мета відвідування та терміни виконання. Після самоаналізу й обговорення відвіданих занять циклова комісія приймає рішення та рекомендує узагальнити досвід роботи викладачів і займається пропагандою досвіду серед колег.

Конкурс методичних розробок викладачів. Методична розробка – це посібник для викладачів, в якому розкриваються методика процесів навчання та виховання, а також методи, прийоми, які сприяють досягненню кращих результатів у навчанні. Методична розробка має відповідати певним вимогам: науково-методичне обґрунтування теми, відповідність змісту методичної розробки теми, глибина та повнота розкриття теми, точність формулювань і висновків, грамотність мови, правильність використання наукових термінів і визначень тощо.

Методична доповідь – це публічне повідомлення про навчальну, методичну, виховну проблему. У доповіді узагальнюється кращий педагогічний досвід роботи викладача, вказуються недоліки та шляхи їх подолання. Тема доповіді має бути актуальною, розкриватись глибоко і повно, незважаючи на стислість викладу. Приклади мають відповідати змісту доповіді, бути яскравими та стислими.

Методичні тижні/декади циклової комісії мають звітно-показову мету, під час яких проводять заходи, розкриваючи рівень методичної роботи та її різноманітність. У програму тижня/декади можна включати:

  • відкриті засідання комісії (для обміну досвідом роботи);
  • відкриті заняття і виховні заходи, заняття гуртків;
  • випуск інформаційних бюлетенів та стінних газет;
  • виставки творчих робіт викладачів і студентів;
  • олімпіади, конкурси, ігри, вікторини серед студентів;
  • позааудиторні заходи;
  • бесіди «круглий стіл»
Кiлькiсть переглядiв: 131

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.